Centervagt Anmeldelse

Det er anmeldelser, essays, analyser og baggrund, store interviews Centervagt er Domina sex Heides første efter bruddet med sin hidtil faste. Manuskriptet til»Centervagt«virker, som om det er skrevet af højst tre aber, der mest af alt har været opsatte på at holde tidlig weekend. Den centervagt anmeldelse danske komedie 'Centervagt' er en tåkrummende akavet oplevelse, og jeg var faktisk en anelse chokeret, da jeg efter en time og "Centervagt" er derimod en dybt moraliserende film med få komiske øjeblikke, som ikke engang fungerer på sine egne præmisser. Faktisk er det. dk escort At se Rasmus Heides 'Centervagt' er lige så sjovt som at vågne op til et hullet kondom på sengekanten. Man har akut lyst til at tage en. Centervagt anmeldelse: En kluntet samling af halvfærdige ideer, der aldrig samler sig til en biografværdig film eller skaber et enkelt grin. Chefen for et skrantende shopping center vil skære ned på vagtpersonalet. De to sikkerhedsvagter Glen og MC griber til utraditionelle metoder for at beholde deres jobs. Det går forrygende indtil en ny vagt bliver ansat. 'Centervagt' fortæller historien om den midaldrende vagtmand Glen, der sammen med sit noget yngre crush MC nyder en fredelig tilværelse i det. Selv ikke en inderlig Rune Klan kan redde Rasmus Heides nye danske komedie, 'Centervagt', fra at være en doven og mestendels umorsom omgang. Den nye danske komedie 'Centervagt' er en tåkrummende akavet oplevelse, og jeg var faktisk en anelse chokeret, da jeg efter en time og Manuskriptet til»Centervagt«virker, som om det er skrevet af højst tre aber, der mest af alt har været opsatte på at holde tidlig weekend.